کلبه آموزش

کلیه فیلم های آموزشی رایانه ای

کلبه آموزش

کلیه فیلم های آموزشی رایانه ای

آموزش اکتیو کردن ویندوز 10 | learn activate windows 10


آموزش اکتیو کردن ویندوز 10 بدون نیاز به نرم افزار با خط فرمان ویندوز | learn activate windows 10 by CMD

در این ویدیوی آموزش از چنل من(کامپیوتر) یاد می گیرید که بدون نیاز به نصب نرم افزارجانبی روی ویندوز و در عرض چند ثانیه ویندوزتان را اکتیو کنید.

برای انجام اینکار ویدیوی زیر را که در یوتیوب آپلود کردم مشاهده کنید و در پایان، ویدیو را لایک کرده و چنل من را سابسکرایب کنید.

توجه: همانطور که گفتم ویدیو در یوتیوب آپلود شده، پس فیلترشکن خود را روشن نمایید.

↓↓↓↓↓↓↓↓


یادتون نره چنل من رو سابسکرایب کنید. متشکرم



همچنین می توانید با کلیک روی لینک زیر ویدیوی بالا رادر یوتیوب مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=5fptKcDQt1o

با کلیک روی لینک زیر می توانید وارد چنل یوتیوب من شوید(توصیه شده):

https://www.youtube.com/channel/UCmPmmaDxiGv1ZbpVp9ojWJQ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد